Інтернет провайдер ДКМ

Інтернет у кожен дім

Тимчасовий режим роботи офісу

Тимчасовий режим роботи офісу

Шановні клієнти, у зв’язку з введенням органами держуправління заходів для зниження ризику інфікування вірусними захворюваннями, наш офіс переходить на тимчасовий обмежений режим роботи, а саме:

  1. Техпідтримка здійснюється нашими операторами в телефонному режимі дистанційно (8:00-20:00) – будь-які питання, включаючи прийом заявок і консультації надаються, як і завжди, в повному обсязі і без винятків.
  2. Заявки на підключення/монтаж/налаштування обладнання та ін., пов’язані з виїздом наших фахівців до абонента (у зв’язку зі зміненим графіком роботи громадського транспорту та виконанням норм карантину), виконуються у строк 1-2 робочих дні після надходження звернення клієнта.
  3. Для вирішення нагальних питань прийому абонентів (укладання договорів, прийому платежів) в офісі 9:00-16:00 з понеділка по п’ятницю перебуває черговий фахівець.
  4. У вихідні дні техпідтримка в телефонному режимі 8:00-20:00. Заявки, прийняті в вихідний і пов’язані з викликом спеціаліста на адресу, будуть виконані у будній день, в узгоджений заздалегідь зручний для клієнта час (10:00-16:00).
  5. Заявки на виконання можливих великих аварійних робіт по відновленню зв’язку, як і завжди, виконуються з найвищим пріоритетом незалежно від обмежень.

Будь ласка, для зниження ризиків інфікування, намагайтеся всі виниклі питання максимально вирішувати дистанційно, в телефонному режимі. Також здійснюється підтримка: Viber, Telegram, e-mail: dkm4044101@gmail.com, admin@dkm.ua.

DKM

    Коментарі закрито.