Як зробити оплату додаткових послуг?
Оплата додаткових послуг здійснюється шляхом поповнення абонентського рахунку: через особистий кабінет, через будь-яке відділення банку, через “Новаком”.
Коли і на яку суму поповнювати рахунок?
Поповнення рахунку здійснюється в залежності від Вашого тарифу до 1-го числа наступного місяця. Якщо Ви здійснюєте оплату через відділення банку, слід оплачувати до 25-го числа поточного місяця, щоб Ваша абонплата встигала надходити на Ваш рахунок до 1-го числа наступного місяця. Абонплата стягується в повному розмірі за весь календарний місяць (з 1-го по 30/31-е число) незалежно, чи користувався абонент послугами інтернет кожен день або один день календарного місяця.
Створення підключення
Помилки з’єднання:
- Помилка 691, 629 (для Windows 7): Доступ заборонений, оскільки такі ім’я користувача або пароль неприпустимі в цьому домені.
Дана помилка виникає якщо: недостатньо коштів на вашому рахунку, невірно введені ім’я користувача або пароль, даний логін вже використовується.
Рішення проблеми:
Введіть знову з клавіатури ім’я користувачі і пароль, вказані в договорі до відповідних полів у підключенні до Інтернету.
Перезавантажте ваш комп’ютер.
Створіть нове підключення до Інтернет - Помилка 692. У модемі або іншому пристрої зв’язку сталася апаратна помилка.
Рішення проблеми: Перезавантажте ваш комп’ютер. - Помилка 31. Приєднаний до системи пристрій не працює.
Рішення проблеми: Перезавантажте ваш комп’ютер. - Помилка: 678, 651, 721, 815. Модем повідомив про помилку. Помилка виникає при програмному або при апаратному збої мережевої карти.
Дані помилки виникають якщо немає зв’язку з обладнання провайдера: відключено підключення по локальній мережі, не підключено мережевий кабель, комп’ютер не отримує IP адресу, IPv4 налаштований вручну.
Рішення проблеми:
Перезавантажте ваш комп’ютер.
Перевірте, чи включено підключення по локальній мережі.
Переінсталюйте підключення до інтернету.
Якщо перші 2 способи не допомогли, зверніться за телефоном: 067-522-49-85 в службу підтримки, наші фахівці допоможуть вирішити проблему, з якою ви зіткнулися.
Як змінити тариф?
Зміна тарифного плану може здійснюватися один раз на місяць, для цього потрібно заповнити заявку у нас в офісі або по телефону 067-522-49-85
Мого району (будинку) немає в списку мережі ДКМ, але мені подобаються ваші умови і я хочу підключитися до вашої мережі?
Мережа ДКМ швидко розвивається, поступово покриття буде по всьому місту. Телефонуйте за номером 067-522-49-85 та робіть заявки на підключення, або надсилайте заявки на email admin@dkm.ua із зазначенням поштової адреси, телефону, ПІБ та іншої контактної інформації, – можливо, ваша заявка стане вирішальною при виборі нового району ( будинки) для підключення до мережі ДКМ.
Чим мережа ДКМ краще за інших мереж?
Всім ? У нас найнижчі ціни. Трафік усередині мережі – безкоштовний. У нас ДУЖЕ висока швидкість доступу в інтернет, а також безліч файлових ресурсів в локальній мережі.
Як влаштована мережа ДКМ?
Мережа ДКМ побудована із застосування технолгии FTTB (Fiber To The Building – «Оптика до будинку»). До кожного будинку підведено оптичний кабель, а включення квартир виконуються за допомогою кабелю Ethernet ( “вита пара”). За рахунок цього забезпечується максимальна швидкість доступу до мережі Інтернет та ресурсів провайдера.
На даний момент технологія FTTB є найбільш оптимальною для побудови мереж високої якості.
Я сьогодні поклав гроші на рахунок через банк – чому у мене не працює інтернет?
Платіж з банку приходить протягом 2-3х днів, тому рекомендуємо оплату робити завчасно.
Чи можна поставити гроші в борг?
Підключення “в борг” не можливо.
Я забув свій пароль або хочу змінити? Що мені робити?
Приходьте до нас в офіс з паспортом, що засвідчує особистість людини, на ім’я якої укладено договір. Ми не відновлюємо і не змінюємо паролі за електронною поштою або телефоном (це пов’язано з безпекою)!
Я не працював у інтернет місяць. Чому з мого рахунку зняли гроші?
У Вашому випадку несплата можлива тільки при наявності завчасно написаної письмової заяви на призупинення надання послуг. Якщо заяви немає, то з особового рахунку знімається плата і послуга вважається наданою.
Я їду на тиждень. Можна мені відключити на цей час Internet?
Призупинення послуг можливо на календарний місяць за попереднім погодженням з оператором.
Я не оплачував послуги Internet більше 2-х місяців і мене відключили, як мені відновити підключення?
У разі несплати більше двох місяців може проводитись деактивація акаунту. Послуга відновлюється при оплаті Абонентом повторного включення згідно з поточним тарифом на підключення.